Evenementen in:
|
M
ma
|
D
di
|
W
wo
|
D
do
|
V
vr
|
Z
za
|
Z
zo
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
Op dinsdagmiddag, dinsdagavond, woensdagmiddag en woensdagavond vinden de IOP (Individueel Ontwikkelings Plan ) gesprekken plaats. De leerling heeft dan samen met zijn ouders een gesprek met de klassenleerkracht om zijn leerdoelen te bespreken. Er is deze dag les tot 12:10uur. Stages gaan wel door. |
2 evenementen,
-
Op dinsdagmiddag, dinsdagavond, woensdagmiddag en woensdagavond vinden de IOP (Individueel Ontwikkelings Plan ) gesprekken plaats. De leerling heeft dan samen met zijn ouders een gesprek met de klassenleerkracht om zijn leerdoelen te bespreken. Er is deze dag les tot 12:10uur. Stages gaan wel door.
-
Op dinsdagmiddag, dinsdagavond, woensdagmiddag en woensdagavond vinden de IOP (Individueel Ontwikkelings Plan ) gesprekken plaats. De leerling heeft dan samen met zijn ouders een gesprek met de klassenleerkracht om zijn leerdoelen te bespreken. Er is deze dag les tot 12:10uur. Stages gaan wel door. |
1 evenement,
-
Op dinsdagmiddag, dinsdagavond, woensdagmiddag en woensdagavond vinden de IOP (Individueel Ontwikkelings Plan ) gesprekken plaats. De leerling heeft dan samen met zijn ouders een gesprek met de klassenleerkracht om zijn leerdoelen te bespreken. Er is deze dag les tot 12:10uur. Stages gaan wel door. |
0 evenementen,
|
1 evenement,
Herfstvakantie
|
1 evenement,
|
|
1 evenement,
Herfstvakantie
|
1 evenement,
|
1 evenement,
|
1 evenement,
|
1 evenement,
|
1 evenement,
|
1 evenement,
|
|
1 evenement,
Herfstvakantie
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
1 evenement,
-
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|